STUDENT 2015

 
Om bara 2,5 vecka tar min lillasyster studenten.. Vad hände där liksom!? Tiden har gått så äckligt fort och jag fattar ingenting. Min student var astråkig, vi hade världens drygaste & mest splittrade klass med typ 12 tjejer och en enda kille. Jag och Malin sket i champagnefrukosten och att gå runt på stan med klassen under dagen, vi satt i en park & drack istället haha. Vi åt även studentlunchen själva, en baguette för 40 spänn. Fast vi var med de andra sen när de skulle äta "finmat" på en restaurang. Kort sagt: jag ångrar att jag inte drack mer. Jag var knappt full. Jag ångrar att jag inte bytte linje under gymnasiet så jag fick en bättre klass att ta studenten med. Och en annan sak;
 
Jag ångrar att jag inte la mer energi på vilken klänning jag skulle ha. Visst den var fin, MEN man såg hela röven. Den var på tok för kort! Så ni som tar studenten i år och framöver: skit i priset & välj en klänning ni känner er bekväma och fina i. Någon ni kan ha under hela sommaren med kanske. I kollaget ovan är några jag tycker är fina. Alla kommer ifrån NELLY :)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback