MITT NATURLIGA HÅR

 
Gud vad det har växt sen jag tappade allting för 2,5 år sen! Jag hade alltså hår som sträckte sig ner över bröstet och tappade allt så det knappt nådde till axlarna. Varför är fortfarande oklart men huvudsaken är att det kom tillbaks haha!
 
Hade faktiskt kunnat tänka mig att vila helt från plattången över sommarn! För iomed att mitt hår växt så mycket blir lockarna mycket finare och jämnare! Känner mig faktiskt nöjd över mina lockar nu.. MEEEN, såhär ser det bra ut dagen jag duschat. Efter en natts sömn har det plattat till sig lite & blivit ojämnt och fult... Hinner verkligen inte duscha varje morgon så där rök den planen. Ska dock införskaffa mig ett saltvatten spray, så kanske lockarna framhävs även de dagar jag inte duschar :-)))





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback