WANTIES FOR SPRING

 
 
Gjorde kollaget i polyvore på mobilen (!!), laddade hem deras app och det var så smidigt. Enklare än att göra det på datorn faktiskt! TIIIIPS.
 
Iallafall så till våren vill jag ha fina tröjor som passar till skinn & jeansjacka. Jag vill ha ljusa nagellack (fuck mitt jobb som inte tillåter det åååh), ett par vita spetsshorts - skulle nog inte använda det så ofta men kul att ha. Nike air force one - ska beställa ett par på nästa lön tänkte jag. Vita slitna jeans!! Ska nog slita mina gamla vita själv. En helt vanlig grå tshirt, har tjatat om det i åratal men inte köpt det ännu.. Nya solglasögon, en fin bikini och crop tops. Magen är den kroppsdel jag är mest nöjd med, tänkte ju fixa magrutor till sommarn sen blir jag alltid mest brun på magen så klart jag vill framhäva den?? Hehe.. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback