Hus till sommarn??

 
Vi ska kolla på ett hus nästa vecka. ETT HYRESHUS. Vi kan inte bo här så mycket längre till då det är alldeles för trångt för oss två & alla våra möbler. Vi går varandra på nerverna och det är frustrerande att inte kunna möblera om eller förnya på något sätt vilket vi båda älskar! Att hyra ett hus vore drömmen. Tänk att kunna sola på tomten, ha parkeringsmöjligheter (jättesvårt här!!) och en egen tvättstuga. Så kan man lugna ner sig med husletande & spara till mitt nybyggda drömhus.
 
Dödligt nyfiken som jag är googlade jag fram vem som bor där just nu & sökte upp honom på facebook.. (stalker varning jaaa) Till min stora lycka hade han några bilder på huset, det fanns inga på annonsen på blocket bostad nämligen.. Tja det var väl inte världens finaste men helt okej. Garage och inglasad altan är ju några önskemål för oss & det finns ju! Även pooldäck och 4-6 rum (hej träningsrum & bästis som inneboende), 2 toaletter (GULDVÄRT) och tvättstuga såklart (thaaanku lord). Köket verkar ju vara jättefint! Lite renoverat efter bilden är tagen är det också så det är tex "touch spishäll" och ny bänkskiva. Och helkyl & frys!! Sen ligger det i byn där jag växte upp och gick i skolan från lekis-9an. Underbaaaart.
 
Vi får väl se hur det blir. Toaletterna måste vara kaklade hehe och det största sovrummet måste va fint, helst vitt. Vi får väl se hur det blir! Bygger massa luftslott som vanligt men det gör väl inget, det värsta som kan hända är att jag varit lycklig i onödan :))





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback