Käre gode gud...


Den översta bilden är preciiiis utanför lägenheten, och den sista bilden är köket i lägenheten. En printscreen från en insta video av nuvarande hyresgäst syster. Stalker varning jag vet, men jag är så exalterad. Jag vill kolla in lägenheten 100 gånger om!

Angående lägenhetsvisningen.. Det var ÖVER förväntan! Trodde inte det kunde vara det då jag hade väääldigt höga förväntingar men jodå. Utsikten var SÅÅÅ underbar, sjöutsikt från både vardagsrummet, köket & ena sovrummet tror jag. Jag föll på 2 sekunder och jag är inte en sån som bryr mig om utsikten direkt.. Det var magiskt. Köket var såååå fint med dubbel kyl/frys, diskmaskin och en fin fondvägg! Jättefin spis också och kaklet var det jag drömt om! Toaletterna superfina & vita, sovrummen större än vad jag trodde och vita dem med hehe. Preciiis utanför lägenheten fanns en "egen" brygga och en liten gräsplätt samt berg man kan sola på. Det var rent ut sagt perfektion rakt igenom. 

Det fanns ingen tvekan utan det var ett stort JA från vår sida. Nu väntar vi bara på svar från hyresvärden! Jag är sååå nervös för att någon annan ska ha kommit före oss. Imorgon får vi väl svar och jag kommer gråta ifall vi får den, och jag kommer gråta ifall vi inte får den. En riktig drömlägenhet. 3 km cykelväg till mitt jobb och massvis med fina omgivningar runt omkring! Det är liksom stans finaste område. Där alla "rika status bögar" bor. Det är så otroligt jävla fint. Har bett till gud ett X antal gånger idag och nu håller jag ALLA tummar & tår. SNÄLLA SNÄLLAAAAA BLI VÅRT!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback