DEKORPLAST - JA TACK




// Kyl/frys bilderna är tagna från någon flashback sida. Bänkskive bilderna är tagna från styleroom. //

Alltså WOOOOW, kolla kylskåpet! Det är exakt samma kylskåp bara att han har klätt det i dekorplast. Fatta hur enkelt och billigt?! Okej kanske inte så enkelt men det är nog enklare än att köpa ny kyl + frys, bära ner de gamla i källarn och sätta in de nya för att sen ändra tillbaka när man flyttar igen. Bor man i hyresrätt måste man tyvärr göra så :-)))) 

Dekorplast är ju rena rama drömmen för oss som hyr! Gjorde ju något sånt här med kaklet i köket förra året. Att jag inte tänkt på tidigare att det går att göra SÅHÄR mycket? Att man kunde klä om bänkskivor har jag tänkt på förr men inget som lockat sådär, men kylskåpet hallåååå? Vi pratade senast idag om hur desperata vi är efter en finare kyl, vi övervägde faktiskt att köpa nytt och kånka ner det nuvarande i källarn. Men det är lite onödigt med tanke på att vi ändå inte vill bo kvar här så länge till! 

Ska definitivt testa göra om kyl och frys. Ska bara hitta någon dekorplast som är tillräckligt bred först! Vi har en jättebra "färgbutik" här jag tänkte kolla med först, annars får det bli något från nätet. Och bänkskivorna i köket hade jag tänkt något mörkt, typ valnöt. Det på bilderna tycker jag var fint! Så något liknande det.. GUUUD så taggad jag är, vill bara köra igång NU!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback