IKEASHOPPING ☆


Okej detta var inte ALLT vi köpte men det mesta av det. Massa småsaker och BARA spontan inköp, men är riktigt nöjd med vispskålen, stjärnljusen & disktrasorna. Det jag är allra allra mest nöjd med är såklart malm-byrån. Åååh jag är så glad att min pojkvän tvingade mig att köpa den haha, har tjatat om en hur länge som helst och det var SÅ välbehövligt!! Köpte sånna lådor att ha i med som ni ser så man hittar lite lättare. Är även jättenöjd med glasskivan som ligger ovanpå, jag är nöjd för att den skyddar byrån & min pojkvän är nöjd för han tyckte den gjorde byrån finare. Vi köpte den alltså av olika anledningar, men huvudsaken är att båda är glada & nöjda :))





Susanna Maria J

Så mycket nytt! :) Vad kul!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback