GÅRDAGENS GODA GÄRNING.. ☆



Story of my life. Sista bilden var ju klockrenast! Jag tillåter knappt att min pojkvän tittar på mina bilder på mobilen. Jag har inget privat direkt, inga porrbilder eller så men fula selfies kanske hehe. Men ändå, min mobil känns lite.. privat. 

Igår när jag var hemma själv plingade det på dörren, då stod min pojkväns kollegas kusin där. Vi har träffat denna killen ett par gånger, men jag känner ju honom inte sådär JÄTTEBRA direkt. Han kom helt plötsligt och frågade om vi hade någon mobil han kunde få låna. Lite läskigt ändå, eftersom jag fick en ny häromdan och har en iphone 4 liggandes som reservmobil? Ajja, han hade tydligen varit i Köpenhamn i helgen så hans mobil hade blivit fuktskadad pga ovädret.

Snäll som jag är lånar jag ut min iphone 4. Sen rätt som det är sitter han vid min dator & betalar sina räkningar. Hahah han frågade såklart först och jag sa ja. Men ändå lite awkward stämning därja. IALLAFALL. så lånar jag ut min iphone. Till en person jag inte känner så jättebra. Helt och hållet orensad. Med sådär 4000 bilder (!!!), inloggad på min mail & min appstore med mitt apple id, med speciella sparade sms, ALLA mina kontakter och hela köret. Jag panikraderade några asfula egobilder & ett par bilder på min mage först dock haha. Men satt ju inte direkt och kollade igenom bild för bild vad jag har egentligen.

SHITTTTTT när jag insåg detta idag fick jag lite ångest. Han fick låna den på obestämd tid också.. Mygod. Jag litar på honom ändå, han är ändå världens mest snällaste människa typ, jätteomtänksam & godhjärtad. Översnäll. Men han festar lite ofta, tänk om han & hans kompisar sitter och kollar igenom mina bilder på fyllan? Ringer/smsar mina kontakter? Shit vad jag blir nojjig nu! Men ändå, han lånade ut SIN BIL till oss en hel helg medans han var på polenfärjan över helgen, han tankade & gav oss extra pengar till bensin. Och detta var 3 dagar efter vi träffats första gången. Så ni kanske förstår hur snäll han är! Men är ändå LITE orolig haha..
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback