En dag på stan

 
Snapchat bilder & två screenshots från en snapvideo. Är fortfarande helt chockad över hur bra kameran är, även på snapchat liksom! Jaja..
 
Tog bussen in till stan istället för den bekväma bilen för jag inte hade parkeringspengar & va lite nervös för vart jag skulle parkera.. lol. Mitt i resan small det till i bussen & det började brinna/ryka som fan så man knappt kunde andas. Så fick byta buss sen haha, typiskt! Mötte upp Erica, drog till um, fick nya p-piller (TACK för att det är gratis hehe), fick en ny sort med rosa text på veckodagarna. Så fint! Drog till donken & käkade glass med salt och peppar som ni ser från screenshoten. Japp så är det att umgås med mig haha, alltid något sjukt som händer. Hade jättekul iaf & nu kom jag precis hem! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback