14 OKTOBER

Wish list for my 20th birthdaaaay
 
Wish list for my 20th birthdaaaay 

Snaaaaart fyller jag 20 bast! Shit vad fort det har gått.. 14 oktober är det hela 20 år sen jag föddes, 10 dagar försent. 53 cm lång osv. Är faktiskt lite taggad på att fylla år för första gången på länge! Fyller ju 20 = jag får gå på systemet! Och så har jag hört att man får MASSA presenter när man fyller just 20 hihi. Efter 7 år som tonåring ska jag kliva in i vuxenlivet. Fylla jämt. Sen blir man bara firad vart 5:e år.. Skönt!

Tänkte ju bara önska mig pengar för att köpa en iphone 5s, men nu fick jag ju en av min pojk hihi! Så nu ska jag nog önska mig pengar/presentkort sen köra på en hel shoppingdag på något stort ställe lite längre bort, kanske emporia? Och bara köpa allt jag pekar på. Gina tricot har fått in sååå mycket fint! Älskar dessa collegetröjor dom har. Så fina och sköna! Nya trosor är jag inneed av NU och en ny beanie hade inte varit fel. Så fint och skönt. En ny väska MÅSTE införskaffas då min ena är full med kattpiss & mögel och den andra är spårlöst försvunnen. Såklart ska jag köpa sprit också, bara för att... XOXO 43 dagar kvar #party





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback