Litttte bekännelser

 

★ När jag gick i lekis fick jag och en kompis vara med 1orna på deras lektioner ibland för vi var så smarta redan då haha!

★ Sen kl 16 idag har jag varit AKUT pissnödig minst 10 ggr, går inte ens en timme innan jag blir pissnödig igen, ändå har jag inte druckit mer än vanligt?! Wiiierd

★ Tycker egobilder oftast blir finare i svartvitt

★ Har blivit galet kär i stjärnor - vill ha det på allt! Inredning såsom mattor, sängkläder osv och tröjor och ALLT. Så fint!

★ När jag var 13-14 blev jag extremt allergisk mot pollen helt plötsligt. Det är skitjobbigt men jag tycker det är coolt då jag alltid velat ha en allergi hahha

★ Jag saknar verkligen att räkna matte! Ska försöka få tag på en mattebok nånstans haha

★ Fick sjukt ont i sidan på magen nu helt plötsligt!?

★ Längtar jääättemycket efter svenska jordgubbar! 





 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback