2000 semlor gjorda..

 
Jobbar ju som bagare/konditor så gissa hur jag spenderat min lediga dag? På jobbet och gjort tusentals semlor såklart. Jobade bara 6-11.30 så det var chill:) men fett jobbigt att göra semla efter semla i 5,5 timme utan paus haha.
 
Ajja haft skitfint väder idag, 14+ i solen!!! Så har varit ute på en lååångrunda med hunden. Har haft svärisarna här i ett par timmar precis, jag bjöd dem på mat, kaffe & semla haha. Dem var här i flera timmar med mig själv, jag är nog fan rena rama svärmorsdrömmen!





Josefine Andersson

sv: Amen åh :( BAJS :( Då är jag nog inge vidare värst fan av den heller, gillar inte hårda kakor.. får väla ge den en chans iallafall!
KRAM

EMMAWHO

sv: Men oj, tack så jättemycket! :)

Haha åh, extrajobbar på ett kafé/lunchställe. Hoppade in i tisdags, och även om jag bara jobbar med lunchdelen så var det verkligen semlor semlor semlor hela dagen!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback