JORDGUBBSPICKNIK


Var hos mamma en runda innan. Älskling tonade rutorna på V70:n så jag passade på att ta en cykeltur med mamma ner till hamnen, vi satte oss i båten och åt lite jordgubbar & pratade lite. Så himla myyyysigt, älskar stället där min mamma bor! Bodde där i 5 år bara men det känns som jag verkligen växte upp där. Landet, havet, så jävla mysigt. Best place everrrrr.





Becky

Jordgubbar måste vara bland de godaste som finns haha! :)

Josefine Andersson

Åh, jordgubbar<33333

sv: Det är så sjukt. Så himla hemskt att det blir så. Man blir verkligen sjuk.
Att något så litet som ett äpple var tvunget att noteras. Det roliga är att det som jag skrivit här låter så mycket mer än vad det var. "Tacos" var inte mycket mer en en liten bit bröd (resten åkte ner i sopptunnan), lite köttfärs och så grönsaker. Typ.

Det är tur vi båda blivit klokare med tiden! Det kunde ju ha slutat mycket värre än så.

Dock förstår jag mig inte på din rädsla för att ta med dig än matlåda, det är väl ändå värre att inte göra det, eller?! :]]

KRAM PÅ DIG

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback