WANTIES FROM ELLOS


Är helt kär i dessa färger - beige, grått, vitt. Och så vill jag ha stjärnor på allting. Tänk er några av dessa i en vit soffa eller en säng med vitt överkast. Perfektion ♥





JOSEFINE ANDERSSON

ÅH SÅ SNYGGA

sv: Åh men shit, gud.. shit, tack sötnos!
Alltså jag är ingen doktor eller proffs eller så.. men ja, jag har oxå hört att det är bukfetman som är farligast.. min pappa har exakt samma problem (han är extremt överviktig. så att vi är oroliga för honom), och beter sig likadant med kosten. Så jag känner lite igen mig i hur du känner..
Sallad med kyckling/räkor, ägg, keso, avokado + någon kall sås är ju prima kallt! Bulgur och knäckebröd skulle jag säga är bästa kolhydratskällorna då oxå :]
KRAM

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback