Vårkänslor

interior wanties
 
För första gången på väääldigt länge är jag så spänd, glad och förväntansfull över något. Skrev ju innan att saaben blir lagad, vilket är väääldigt kul då den inte används på över 1 år och jag kommer äntligen kunna köra till jobbet igen, och slippa tänka på bussar på hemvägen. Sen längtar jag otroligt efter fredag eftersom det är löning (VÄÄLBEHÖVLIGT NU..) och vi ska lägga en order på ellos som jag väntat på ett tag. Ska äntligen beställa hem ett överkast & lite kuddfodral. Sen vill jag göra massa annat med hemmet, köpa en stjärn-matta till hallen, en vit duk till vårt svarta bord så det blir helvitt istället, och sen har jag kärat ner mig i tulpaner senaste veckan. Så ett par vita fejk-tulpaner ska stå på köksbordet i en genomskinlig vas. Ååååh ♥

Kunde inte somna förrens 3 inatt, sen var jag vaken mellan 7-10 för jag bara låg och tänkte på bilen, löning, inredning, träningskläder, våren och massa inspo jag ska göra till min verklighet!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback