Animerat ♥♥♥


Såg igår: escape from planet earth. Hade aldrig hört talats om den förut men den kom tydligen ut nu 2013, hade inga förväntningar alls då jag bara satte på något utan att ens kolla vad den handlade om men den var faktiskt jättebra!! Skulle lätt kunna se den igen inom närmsta veckan typ, så bra var den hihi.

Ska se nu: Turbo. Den verkar asdålig haha, men jag måste bara se den. Kommer inte på någon bra film och vill se alla animerade som kommer ut!!

Vill se: Frozen. Ååååh har velat se denna sen jag såg trailern för ett bra tag sen, när snögubben säger "it's so cute, it's like a baby unicorne." HAAHHA omg jag bara måste se den. Har jättehöga förväntningar på denna filmen, men får tyvärr inte se den utan min pojkvän haha. Så det blir imorgon till en massa gotte, fredagsmys på högsta nivå!

Alltså animerade filmer, det är verkligen nånting som dagens samhälle har lyckats med. Dagens animerade barnprogram däremot borde typ förbjudas för att det är så jääävla dåligt... Men dessa filmer! Blir lika positivt överraskad varje gång, det är verkligen FAMILJEfilm. Jag skulle lätt kunna se en animerad film på bio för dem är så jävla grymma, det passar både barn som vuxna. Hoppas verkligen dessa filmer fortsätter vara grymma tills jag får barn, ser mer än gärna på sånnahär sorters filmer med dom! Man kan sätta en 3-åring framför dagens animerade filmer men det är också så att tonåringar vill se dem för dem är inte barnsliga eller så utan bara riktigt bra hehe. Håller ni inte med? 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback