2014 please be awesome

Klisché kanske (vet inte ens vad det betyder hahah) men detta året ska jag göra lite mer av det där, förbättra det där, sluta med det och börja med något annat osvosvosv.  Jag ska göra 2014 till det bästa av det bästa, så säger man varje år men i år tänker jag försöka.. kanske.... ÄSCH vet inte vad jag babblar om, men ville bara dra upp lite saker som 2013 bjöd på:

Åkte till Thailand i kalla februari
Förlovning

Var ute på puben första gången
Skrev på hyreskontrakt för en lägenhet (flyttade ju hemifrån 2012 men nu står jag med på lägenheten!)
Tog studenten
Fick bra betyg utan någon som helst ansträgning
Förlorade en anhörig för första gången nånsin
Var på mitt livs första begravning
Började jobba
Köpte en hund
Tog körkort

Ganska många stora händelser i livet och jag har precis börjat på en årsresumé och gjort lite kollage från januari-juni än så länge och inser plötsligt att HERREGUD vad mycket kul som hänt 2013. Även om det känns skittråkigt haha, men det kanske beror på att andra halvan var så tråkig & mörk och att det varit lite kaos nu sen julafton med lite bråk mellan två nära och sådär. Första halvan var skitbra iallafall!!

 


Grejer jag hoppas på 2014 är: fast anställning (fast jag kommer ha ett grav. vikariat hela detta året så jag vennne?), flytta till något större helst hyra ett hus!, att min pojkvän ställer upp på lite bilder med mig, Smilla ska växa upp lite och bli en riktigt lydig hund, bli riktigt brun under sommaren, en resa till utlandet får jättegärna dyka upp från ingenstans, spara mycket pengar, åka till Ullared, uppdatera garderoben litegrann & tänka ut outfits noggrannare, umgås mer med kompisar UTAN johnny (lite svårt när vi är sambos dock...) 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback