2013 - årsresumé

Tänkte skriva en liten årsresumé mest för min egna skull, lite kortfattat bara, får se om jag orkar med alla månader haha! JANUARI - tog inte många bilder denna månad.. Men åt väldigt mycket god mat (hur hade vi råd??) Hade en grym sleepover med Malin, vi sjöng kareoke JÄTTEHÖGT klockan 4 på natten och vi bodde i trapphus lägenhet då haha.. Köpte en kamera som sög så lämnade tillbaks den och fick min nuvarande av min pojkvän! Gjorde förlägningssladdar i skolan och började praktiken i slutet av månaden.

FEBRUARI - Praktiken fortsatte men fick en paus mitt i allt för den 8e åkte jag till Thaaaailand med pappa & lillasyster! Det var varmt, skönt osv men saknade min pojkvän FÖR mycket! Jag ville inte med på den här resan men blev mer eller mindre tvingad till att hänga med. Även om jag var rastlös 24/7 och saknade mina homies i Sverige så längtar jag tillbaka nu.. 

MARS - det var en bra månad! Det var snökaos men även vårväder. Gjorde en jättegod gratäng, åt plankstek hos pappa på påskafton, fick flera kilo godis & massa presenter vid påsk (mamma älsk<3), jag & johnny bakade massa saker haha. VI FÖRLOVADE OSS. Annars var det bara en massa praktik, men hade jättekul där med Erica hihi!

APRIL - ååhh blir så glad av att se dessa bilder. Nu var det VÅR, nästan sommar. Det var bilträff, jag slutade praktiken och fick en fet påse med grejer och gick därifrån med sommarjobb som även resulterade i mitt nuvarande jobb!! Premiär grillning och mamma fyllde 40. Var ute och sprang med syster. Åt såhääääär god glass och drack aaasgod loka, hade jeansjacka & firade valborg. Firade även 1 år med min pojkvän, skrev på kontrakt på vår nuvarande lägenhet & spontanköpte vår dubbelsäng.

MAJ - Skolan var oseriös, tog fina vår/sommarbilder, solade så fort jag kunde, var ute på puben för första gången = MÖSSPÅTAGNING!!, hade slutprovet i skolan, det var 20+, var på en "gård" med klassen & årskurs 1 och gjorde massa kul, min pojkvän köpte en ny bil bakom ryggen på mig haha, avslutade månaden med att vara dööösjuk med 40 graders feber.

JUNI - blev brun, flyttade!!, tog sommarbilder vid havet med Mandis, var hos farmor & farfar på Öland, fick min första VS, min pojkvän fyllde 25 vilket firades med en lyckad fest, tog studenten med min töntiga klass haha, solade en hel del, började jobba, firade midsommar hos mamma, målade om massa grejer till vitt. En enda tråkig sak hände: förlorade min älskade, bästaste, underbaraste gamlafarmor <3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback