Varför är jag så ful?

 
Mer än såhär vågar jag inte visa just nu.. Jag har sluppit både höst & vinterdepression detta året. Tror det är pga min pojkvän för blev alltid extremt deppig då innan vi blev tillsammans. Iallafall, så börjar jag få nån slags depression nu. Jag känner mig så JÄVLA FUL och tråkig. Jag kan se okej ut i spegeln men på bild så ser jag riktigt hemsk ut! Blir fan gråtfärdig! Vet inte om det är pga mina ögonbryn, mitt hår/frisyr, ögonen, min dåliga hy, äckliga förkylningsherpes, mina fula kläder eller en blandning av allt. Mår skitdåligt pga mitt utseende just nu..
 
Sen känner jag mig så tråkig. Jag gör typ inget roligt längre? Jag har inga roliga kompisar? Har jag ens kompisar överhuvudtaget? Ytliga vänner ja, men jag saknar en bästa vän att göra galna saker med. Jag saknar att skratta tills jag gråter. Fy vad jag saknar högstadiet där varje dag var BÄST. Fyfan vad jag hatar livet just nu, haha förlåt för rörigt inlägg! Är nog mest deppig pga en inre aggrisition för att saaben inte är klar än trots utlovat datum va för 2 veckor sen. Det har ställt till SÅ mycket för oss. Men tänker inte störa er med det nu! Ska sätta igång en tjejfilm, tända massa ljus och äta något gott. Puss & hej!





EMMAWHO

Åh, alla har vi såna dåliga dagar... När flera saker (stora och små) bara läggs på varandra känns allt bara pissigt till sist. Det blir bättre! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback