Some things u didn't know

Jag är en jättesnäll person, är omtänksam, pålitlig, bra att prata med osv. MEN om du jävlas med mig eller nån nära till mig, då kan du förvänta dig ett helvete.

Jag tycker personligen att jag ser bättre ut i verkligheten än på bild (oftast iaf..), vilket jag är glad över, hellre det än tvärtom =)

Jättegammal bild, sen september.

Jag har alltid varit jättesnål, alltså extremt snål, kunde inte ens bjuda på ett tuggumi förut utan att ta en krona för det eller nåt haha. Så när jag var 14 hade jag lite mer än 14.000 i kontanter hemma i plånboken som jag sparat sen jag var liten, och i början av mitt & J's förhållande hade jag 10.000+ på kontot, och det var alltså studiebidrag jag hade sparat. Ett helt ÅR av studiebidrag! Nu är jag dock inte så längre, går inte när man flyttat hemifrån haha!

Jag bytte skola i 8an men bytte tillbaka till min gamla skola igen i 9an! Trivdes bättre där, men är ändå glad att jag provat på det där med att byta till en helt ny skola i en helt ny stad. Har många minnen och vänner från den tiden jag är glad över att jag fått uppleva. 

Tycker det är finare med tunt hår än med tjockt! Jag har alltid haft tjockt hår och gillar det inte alls, tycker det är trassligt, jobbigt & så himla fult om man inte fixar det ordentligt (på mig då alltså)

 Mitt lååånga hår 2011, hade precis tunnat ut det dock! Saknar det, tycker det var såå fint

JAG ÄR INAVLAD!! Min gammelmormor och gammelmorfar är kusiner, fick veta det förra året av min moster haha, tycker det är ascoolt!

Har en stoooor fobi för spindlar & sprutor..

När jag blir äldre vill jag tatuera in mina barns namn lite diskret och fint nånstans







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback