New in - bästa köpet på länge!


Jag har behövt nya hörlurar ett bra tag nu, har två par där ljudet bara funkar på ena luren och mina "iphone-hörlurar" går ju inte använda, det är inte in-ear och det gör så jääävla ont när man har sånna enligt mig!

Iallafall så köpte jag dessa Skullcandy hörlurar i helgen. SKITBRA ljud, har jag på bara halva volymen är det ändå skithögt & bra bas. Precis som jag vill ha det. Minus att man inte kan ändra låt/pausa/playa via hörlurarna, finns ju en knapp för det på själva sladden på många men inte dessa. Men det grymma ljudet gör det värt att ta upp mobilen när det är en dålig låt, eller så gör man en playlist med BARA bra musik så man slipper byta! 

Köpte dessa på ÖB av alla ställen, fanns i olika färger och kostade bara 44:- (!!). Tror dock bara det var ett erbjudande för just den veckan, men kolla in ändå om ni är sugna:) Skulle kunna gå flera mil utan problem med dessa pga ljudet.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback