SISTER TATTOO

 
Jag har nog alltid velat ha en tatuering. Men isåfall en betydelsefull, skulle aldrig göra något "för att det är fint". Har alltid sagt att jag ska tatuera in mina barns namn. Men det lär ju dröja 10 år innan man är färdig med dem!
 
Vill ha en nununu. Så tänkte göra en bästis-tatuering med Malin, men vi kommer inte på något bra! Så häromdan sa min syster att vi kan göra en syster-tatuering? Asså JAAAA. Har aldrig ens tänkt på det, trodde aldrig hon skulle vilja ha något med mig att göra i en tatuering. Men nu är det min högsta önskan typ! Har kommit på vad jag vill ha nu - en perfekt, liten, diskret tatuering som ska passa ihop med Sofias. Ska bara övertala lillsyrran till min idé nu med, hade varit såå fint :)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback