2015.. loading


 

Snart är 2014 över och det ska bli sååå skönt! 2014 har varit det tråkigaste året i mitt liv tror jag. Så jävla ohändelserikt. Ser fram emot 2015 som kommer bjuda på:

Hämta hem en kattunge i början på året, förmodligen sötnosen på bilden // får en liten kusin i april, WIIIE!! Vilket innebär massa massa bebisgos // jag får fast anställning, om inte, så blir jag avskedad & slipper mitt jobb som jag faktiskt inte trivs på längre vilket också låter som en bra idé // ekonomin kommer bli GRYM, så mycket räkningar som försvinner // Jag SKA skaffa en tatuering, yepp. En syster-tatuering, om jag så ska behöva betala för båda två! // Drar utomlands under semestern. En sista minuten eller nåt, har pengarna undanstoppade och jag orkar inte vänta längre. JAG SKA BARA UTOMLANDS

Det här är bara saker jag är 100% säker på :) är nog mest exalterad över min nya lilla kusin. Började gråta när jag fick veta att min moster är gravid. Holy shit om ni bara visste hur länge jag tjatat & väntat på detta. Sen har vi ju sakerna jag hoppas på med:

BLI GRAVID. Eller iallafall sluta med p-pillerna och försöka. För nej jag tar inte för givet att jag ska bli gravid med en gång. Hade gärna kunnat försöka redan nu, men vill bestämma själv när jag ska ha mens haha! Har sååå oregelbunden mens annars, det kan ta 2 veckor eller 3 månader mellan varje gång. Kul va??!?! :) WELL WELL 2 much information. 

Ut & suuuup. Jag har varit ute en enda gång sen jag fyllde 18. Nej nu jävlar ska jag ut på puben minst en gång i kvartalet haha. Herregud vad denna INTE passade in med nr 1 känner jag nu. #dubbelmoral

Det där med jobbet. Antingen får jag hitta något att plugga till, eller bita ihop & se till att trivas. Eller får jag helt enkelt söka något nytt, eller skaffa eget? Kollar faktiskt efter jobb då & då. Har ju en klump i magen innan jag ska jobba och tajmar in mina raster då det är minst folk i fika rummet & så kan man fan inte leva under en längre period. Då är jag hellre arbetslös. 

SKAFFA MAGRUTOR. Jag har nog inte så svårt att få till synliga rutor. Min mage kan ju typ inte bli tjock hur mycket jag än äter (tack för det mamma!) och om jag bara anstränger mig liiite så ser den tränad ut rätt fort. Redan nu när jag inte gör något är den stenhård av muskler, ber alltid folk på jobbet att slå på den hahah.. Så nu ska jag kämpa. Har köpt hem ett redskap som ska hjälpa mig med det där :)

Sen det klassiska, äta lite hälsosammare och blabla. Fast jag ska absolut inte ha några nyårslöften!! Detta året hade jag ju att ha minst 3 chokladfria dagar/vecka och jag har hållt det från dag 1. Så himla stolt över mig själv samtidigt som jag hatar mig själv för att jag bara MÅSTE hålla detta. Måste alltid fråga innan kalas osv "är det choklad på kalaset?" och har fått dissa några fikor pga detta. Så nej inga jävla nyårslöften. Annars ska jag bara vara lycklig, njuta av dagarna & kanske vara lite mer händelserik av mig haha. PUSS PUSS NU GÖR VI 2015 BÄSTA EVERRRRR.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback