10 FACTS


♥ Jag är extreeeemt mörkrädd.
♥ Innan jag blev tillsammans med Johnny var jag så snål att om någon frågade mig om ett litet jävla extra tuggummi så var dem tvungna att ge mig 1 krona hehe.
♥ Min högsta dröm är att få barn (no shit), min näst högsta önskan är att få tvillingar! 
♥ På tal om det så har jag faktiskt stor chans till det, min pappa är tvåäggstvilling & min mammas mostrar är tvåäggs tvillingar. Så har det både på mammas & pappas sida!
♥ Skulle faktiskt vilja ha tvillingar som föds strax innan och efter 12-slaget så dom får varsinn födelsedag. Fett coolt ju.
♥ Jag har herpes, tror jag? Har fått munsår när det blir vinter sen jag var typ 3 bast. Fett dryyyygt. Och ja det är äckligt jag vet, men ingenting man behöver skämmas över. Det är SÅ vanligt. 
♥ Jag har världens sjukaste relation till mina kollegor i bageriet. Eller det är mitt första jobb så jag vet inte riktigt hur man brukar bete sig på jobbet haha, men vi är precis som syskon. Iallafall jag, oscar & peter. Vi bråkar som syskon och jag kan prata med dom om ALLT ALLT ALLT. 
♥ Jag behöver åka utomlands NUUUU, ska boka en sista minuten under semestern till sommarn.
♥ Jag vill att mina barn ska ha namn från släkten som andra namn. Behöver inte vara från någon speciell släkting, men det ska passa ihop med tilltalsnamnet dom får haha. Vill iallafall att någon ska få namnet Carl i andranamn, för min kusin heter det + att min farfar heter Karl-Erik och min pojkvän heter Karl i andra namn :)
♥ Jag älskar att springa i ösregn. Springa över huvudtaget tycker jag är sjukt nice, men det finns inga bra spring ställen här därför gör jag inte det så ofta. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback