ETT LÅNGT TEST baföratt ☆

Namn du vill bli kallad ? Lina
Exakt ålder?  19 år och 10 månader, exakt
Bor ?  i blekinge 
Bor tillsammans med? Min pojkvän & vår katt
Färg på ditt hus? blågrått, men bor i marklägenhet men ajjja
När är du född? 1994
Något jobb? jajjemen, världens bästa!
När ska du sova ikväll? väääldigt tidigt I think, är så trött.
Duschat idag? Nej inte ännu, men snart så
Kramat någon idag? JAAA, möttes av världens gladaste Janne när jag kom till jobbet som sa "heeej vad kul att se dig, hur är det idag?" och fick en kram. hihi sötisen alltså
Pussat någon idag? Yeman
Vad har du ätit? 2 mackor, massa varm choklad, lite muffinssmet, potatismos & köttbullar.
Dagens klädsel? svarta jeans & collegetröja (?) och arbetskläder såklart.
Dagens Snygging? Linn, för att hon fyller år idag! :)
Har du många vänner? kan jag inte påstå 
Hur många har du kysst? haha my god räknar inte direkt
Vem kramade du senast? Janne:)   
Har du pojk-/flickvän? - Ja ♥
Hur lång är du? 163,7 cm tror jag att jag var exakt haha. Mätte mig "digitalt" på universeum.

Favorit.


Låt ? har ingen just nu, allt är uttjatat 
Dryck ? OBOY
Film? Men in black, alla gånger.
Bok? lol vem fan läser böcker i 19års-åldern?
Stad?  göteborg & kalmar
Land?  Har ju inte varit i så många haha.. men sverige är rätt okej att bo i


Senaste.


Personen du tänkte på? venne
Personen du pussade? min älskling såklart:)
Gången du spydde? herregud jag minns inte. tyyyyp 2011?
Gången du grät? häromdan tror jag? 
Pizzan du åt? en vesuvio i götebooooorg förra tisdagen!
Gången du var i göteborg? förra veckan, måndag-onsdag!
Gången du var i stockholm? sommaren 2008

Antingen eller.


Svart eller vitt? vitt vitt vitt!
Hund eller katt? katt tror jag 
Singel eller upptagen? Upptagen
Big brother eller paradise hotel? Paradise hotel
Svart hår eller blont? blondt
Blåa ögon eller bruna?  vill sååå gärna ha bruna, men blåa är typ finast om det är FINT blå och inte vanlig svensson-blå hehe. eller vafan det beror på personen ju?
Choklad eller lakrits? CHOKLAD 
Göteborg eller stockholm? Gbg 
Högerhänt eller vänsterhänt?  Höger
Pizza eller kebab? Pizza 
Randigt eller prickigt? randigt
Älska eller älskas? bådeoch
Leva eller dö? Leva

Antal.


Personer du älskar? inte så att jag räknar meneeeh, mamma lillasyster & pojkvännen hihi.
Personer du hatar? några få. hatar inte så mycket längre nu när man är äldre, mer ogillar
Personer som sagt jag älskar dig? hahha wtf vet inte.
Glassar du ätit på en dag? inte en aaaaning
Gånger du haft minnesluckor? 1 gång har jag haft en redig & inte mints en hel dag
Piercingar har du? 4 st

Personer du saknar just nu? just nu är det rättså skönt att va ensam, ELLER JO SAKNAR EN 24/7<3 
Gånger ditt hjärta brustit? vet inte om det varit brustet eller bara fjortisledsen.

Vem.

Ska du träffa imorgon? min pojkvän & alla på jobbet! <3 sen så får man väl se.
Sjöng du senast för? haha eeeeh 
 
Vill du ta med på en romantisk resa nu? mitt hjärta   
Förtjänar att dö? ingen speciell vad jag kan komma på

Vad : 


Gör dig glad? JOBBET! herregud vad skönt att semestern är slut, världens bästa jobb & kollegor!
gör dig ledsen ? myyyyycket. 
vill du helst göra nu? bara chilllaaaa 
 
Längtar du till? till nästa helg, om allt blir som planerat! :)

tycker du om dina betyg?  omg jag jobbar men mina betyg äger sönder
är det bästa som har hänt dig? det har inte hänt ännu ;)


This make me happpiii♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback