Things u should know

Snart ska jag få långt hår igen! Ska få hårförlängning man sätter i med lim/microringar i födelsedaspresent wii.

Jag fryser OVANLIGT mycket!! Det går i släkten, mamma, mormor & moster har det också så och det suger hårt. Önskar jag va tvärtom och svettades mycket istället!

Dock har jag väldigt varm kropp, min pojkvän kan inte vara i närheten av mig på natten. Jag vill ju skeda men han klarar inte av det för jag är alltid brännhet på kroppen haha, förstår inte varför eftersom jag är så även när jag ligger med gåshud & fryser ihjäl.

Jag har ett ärr precis vid mitt vänstra öga som jag fick när jag var 3 år typ, ramlade med en trehjuling på stengolv haha!

Jag är gaaaaalen i julafton, finns nog ingen som älskar julen så mycket som jag! Börjar räkna ner runt valborg.

Och jag längtar jättemycket till lucia, har alltid sett det som något tråkigt men nu tycker jag det är så mysigt!

Jag tror att jag har adhd/damp eller iallafall aggritionsproblem. När jag blir sur så blir jag RIKTIGT FÖRBANNAD, kan bli det för småsaker också. Är värre än en gravid hormonfylld kvinna. Jag skriker och är så arg att jag blir rädd för mig själv, haha lollll

Jag vill äta nyttigt! Nyttig mat, frukter, grönsaker och vara lika healthy och ta fräscha bilder som alla andra verkar göra nu för tiden. Men 1 så är jag rädd för att fastna i det som jag gjort förr... 2 så är min sambo inte lika sugen så det är lite svårt. 3 så skulle jag nog inte orka med det just nu :)

 





Ellen Samuelsson

Jag är också sån som fryser asmycket! Mina kompisar tycker jag är jättekonstig när jag jämt går runt och klagar på hur kallt det är i skolan, haha! Förresten, ställ gärna en fråga i min frågestund, då skulle jag bli jätteglad! Kram

Sof

Haha vafan ha jag för sjukdom om DU har aggressionsproblem? Jag ha fan adhd gånger tusen xD

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback