facts or whatever

jag har underbara kollegor som gör att jag älskar mitt jobb!
jag är förlovad med min pojkvän sen över ett halvår tillbaka.
jag fyller år om exaaakt 1 månad imorgon.
jag ska få nagelslingor i födelsedagspresent (i hope?) så jag kommer ha lååångt hår igen hihi!
jag skäms över mitt namn ibland.. 
jag älskar mackor med kaviar & ost på.
jag älskar att doppa mina mackor i oboy <3
min personlighet blir ashärlig när jag är med tex Malin, high on life och är allmänt cp och skrattar hela tiden haha
jag tycker det är sååå skönt att jobba & slippa skolan, fuck min töntiga gamla klass och pyttelite studiebidrag
jag hatar mina bröst, dem var typ dubbelt så stora när jag va 15 HAHA! För jag gick ner ca 15 kg när jag precis fyllt 16...
jag tycker vissa av bilderna nedan är väldigt väldigt pinsamma & fula men har bildbrist så tjalol


random gamla pics från i februari
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback