BEKÄNNELSER.

Jag är helt galen i julafton, börjar lyssna på jullåtar runt valborg och räknar ner från augusti/september.

Jag har vunnit en tävling i vem som smsade snabbast! Vann ett backstage-pass till Rix FM festivalen

Jag vann även en touch-mobil under Rix FM festivalen samma år! Jag troooor det var 2009?

Jag tycker faktiskt det är mysigt att vara sjuk & bara ta det lugnt som jag gör nu, men bara NÄR MAN ÄR LEDIG!! Eller går i skolan, så man kan stanna hemma hihi. Om man inte är jättesjuk då, men typ som jag känner just nu. 

För läääängesen följde jag tv-serien Heroes. Det är ASBRA, funderar på att kolla om alla säsonger från början.

Just nu kollar jag på världens sötaste katt som ligger och sover vid mina fötter, åhhh goskise! 

Jag är väldigt väldigt dålig på att borsta tänderna. Orkar inte eller så glömmer jag bort det så det brukar väl gå varannan dag eller så haha! Freschhh :) men jag har ändå inte äcklig andedräkt eller känner mig jätteofräsch..

Jag har hellre jättefint hår och fult utseende än tvärtom! Tycker håret gör så himla mycket på en person, har man långt & fint hår blir man automatiskt snygg hur man än ser ut!

Jag kan spela gitarr, och hade ett band med några kompisar i högstadiet där jag spelade elgitarr!

 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback