WORLDS GREATEST


Jag var jätteskeptisk till dessa skorna innan, jag ville somsagt inte ha dem. Men min pojkvän tvingade på mig dom, och det ångrar jag inte idag. Bilden ger ingen rättvisa till färgen, de ser typ rödaktiga ut på bilden? Men det är dem inte, jaja.. Jag tycker dock inte om detdär som är emellan spännerna, det där som ser rött ut. Hade hela stöveln varit bara "hel" utan den där "röda sprickan" hade de nästan liknat ett par primeboots (eller???) 

MEN nu älskar jag dem! Tycker om klacken på dem faktiskt, den är perfekt för mig haha, och rätt fiiiin. Sen det bästa med dem: Dem är jättevarma. Dem värmer halva benen eftersom dem är så höga. OHMYGOD, har aldrig haft ett par skönare skor tror jag. (ja dessa är skönare än uggs, sorry sorry) 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback