Alla dessa puss-bilder..

Alla bilder är från weheartit. 

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i över 1,5 år nu och vi har EN enda bild på där vi pussas. Den är jättesuddig och av kass kvalité. Sen har vi också EN bild där jag pussar han på kinden. Sen har vi kanske max 5 "vanliga" bilder på han och mig. Jag ska inte klaga eller något men jag är lite besviken haha, jag vill också ha 702 bilder på han & mig i hela datorn, mobilen och på instagram (okej kanske överdriver men..) Jag vill iallafall ha några tiotal bilder, kanske en från varje månad. Fler pussbilder och bilder överhuvudtaget, tänk om vi nu är tillsammans tills vi blir jätttegamla, får barn ihop osv (vilket jag tror & hoppas) då hade det ju varit kul att kolla på hur vi såg ut då och nu. Tyvärr vägrar han typ ställa upp på bild, han är ingen fotomänniska direkt. Tror han har EN egobild på sig själv och den är från 2007 eller något haha... Menmen, bara jag får mina pussar då & då så är jag nöjd ♥♥♥

 
Och här är vår enda pussbild, ser knappt ut som att vi pussas & verkligen inte med känslor haha.. Men jag älskar honom ändå!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback