75 DAGAR KVAR!

/bilderna är från weheartit/

Julmusik på högsta volym och bara längtar ihjäl mig till allt mys. Det går ju bara inte att vara deprimerad i december. I år ska jag ta 10.000 bilder och ha massa fint julpynt och laga egen julmat för första gången. Jag ska njuta av varendaste sekund av juletiden. För det är egenltigen de där dagarna innan, julstressen, slå in paketen, längtan, förberedelserna, kolla på julkalendern med tända ljus och adventskalendrar. Räkna ner dagarna. Det är det där jag gillar.

Julafton i sig är ganska tråkig tycker jag, det är inte lika kul längre när man inte är liten med massa ungar och miljoner paket, jultomte, all världens julmat & julgodis, hög julstämning från alla håll och pirr i magen den 23e. Men det kommer en tid då det är dags för det igen, när jag själv blir äldre & får egna barn. Mina barn kommer få världens bästa julaftonar, det kan jag lova!





felicia

oj är det bara 75 dagar kvar ;o haha tiden går så snabbt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback