FUN FACTS

Jag och min underbara lillasyster när vi va små (jag med den charmiga gluggen haha) och en gammal goding från valborg 2010! Love u

Jag är 19 år
Min mamma är 40
Min mormor är 58
Min gamlamormor (!) är 76 

Min mormor är 2 år äldre än min pojkväns mamma.
Min farfar är 1 år YNGRE än min pojkväns pappa haha.

Fick reda på detta i lördags på kalaset. Alltså min GAMLAMORMOR, 76? Det är typ 10 åringarnas mormor idag. Tycker det är skönt och kul att vi är så "unga" i vår släkt. Så man kan ju nästan garantera att vi kommer bli 5 generationer. Kanske tom 6 generationer om jag får barn NUNUNU och gmormor är en kämpe och lever i 100 år. Tror alla barnbarnsbarn kommer få barn innan vår gamlamormor dör. DESSUTOM bor min gamlamormor på samma ställe som min pojkvän bodde i början av vårt förhållande och hela vår kompisrelation. Vi bor i samma lilla by, bara knappt 1 km ifrån varandra & det hade jag inte en aning om haha. Tycker det är så sjukt :)

Och så har jag 3 mostrar, 3 fastrar och 1 farbror. Fast farbror, 1 faster och 2 mostrar är bara "halva" alltså mammas/pappas halvsyskon. 2 av mina mostrar är 23 och 25 år gamla. Alltså 4 och 6 år äldre än mig. Min mormor hade småbarn samtidigt som sin dotter (min mamma) OCH MIN 25ÅRIGA MOSTER GICK I SAMMA KLASS SOM MIN POJKVÄN I HÖGSTADIET HAHAHA!

Haha förlåt för jätterörigt inlägg men tycker det är lite coooolt. Min släkt är bäst i hela världen, skulle offrat allt och lite till för varenda en♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback