Världens bästa mamma


Helt seriöst: jag har världens bästa mamma. Idag är jag 19 år gammal och jag har flyttat hemifrån för längesen, i över 1 år har jag bott i egen lägenhet med min pojkvän. Jag har tagit studenten & har jobb och tjänar mina egna pengar.. Trots det har min mamma köpt paketkalender till mig ♥♥ Dock har jag bara fått 14 paket än, men ska få de sista 10 sen när hon slagit in dom med hehe. Och det finns inget töntigt med detta, tycker det är så sjukt gulligt och såklart är det jättekul att få öppna paket varje dag fram till julafton! Hittills har jag fått: en chokladkalender, winter socks, ansiktsmask & rakhyvlar. Bästa mamma. 





Felicia

Av: finns i typ alla mataffärer :)

Haha tycker du inte? :o men får väl kanske ta och Testa det du skrev :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback