Minitest

Vad har du på dig? - Jeansleggins och oversize tröja, skööönt!

Vilken var den senaste filmen du såg? - Såg en bit av Grinchen igår innan swefilmer cepade

Hur uppvaktar man dig? -  Ger mig massage eller pill i håret<3333 eller vad menas?

Vem känner dig bäst och varför? - Ingen alls. Förut va det min syster, men nu när vi inte bor ihop längre så missar man allt om varandra..

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? - "Vart, med?"

Vad står på din shoppinglista till våren? Haha nooo idea, vi har en hel lååång vinter framför oss först.. Men lite kläder kanske!

Den du senast sov över hos - Hmmm, hos pappa för några månader sen? Sover inte hos folk längre när man har egen lägenhet.

Vilket mål jobbar du mot just nu? - Ska skriva upp en fin lista med nyårslöften & olika mål för 2014, alltifrån mål inom ekonomin,  gå längre promenader med Smilla för både hennes & min skull, äta nyttigare/bättre mat osvosv.

Vad vill du bli när du blir stor? - Mamma till minst 2 barn!

Kakor, chips eller godis? - Godis. 

Ljushåriga eller mörkhåriga killar? - Det beror helt på personen, alla passar i olika:)

När grät du senast? Varför? - Minns faktiskt inte, gråter inte så mycket längre.

De bästa svenska skådespelarna? - Finns typ iiiinga, alla är verkligen SÄMST, men Mia Skäringer är för go!

Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Diska, gå en långpromenad med Smillis och duscha.(skrev detta för några timmar sen, har inte gjort nånting utav det, ligger i sängen nu redo för att sova... oups)

Skriv namnet på någon du ser upp till - Hanna, min moster. Hon har alltid varit en förebild för mig.

Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Ingen alls, man kan tro att jag är adopterad.. Men har typ identisk kropp som min mamma, pappas tår och ögon osv.

Hur lång är du? 1,65

Älskar sånahär test hihi. Bjussar på en jääättegammal bild, snart ett år sen denna togs! Nu ska jag sova, godnatt. 





MATILDA

rolig lista =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback