Bekännelser

Skulle jag på något sätt bli gravid nu skulle jag inte göra abort. Men har ju p-piller så chansen är väl inte sådääär stor..

Jag och min lillebror har tänt eld på typ 100 kvm av en ö en gång hahhaha, vi skulle elda upp en liten spindel jag var rädd för typ och så blev det en hel brand..

Jag är orolig inför framtiden, hur det ska bli med jobb, boende, barn osv.

Så sent som för 2 veckor sen fick jag reda på varför mamma & pappa gjorde slut. Det var typ 11 år sen nu.. Tack gode gud för det! Hade inte klarat av att leva med dom om dem skulle bo ihop idag.

Jag vill helst inte träffa mina föräldrar samtidigt, känns bara allmänt jobbigt. Kan inte se dem två ihop för det var så längesen dem var ihop. Kommer knappt ihåg tiden då vi var en familj. Dem har gjort slut av en anledning och jag vill inte att bara för att dem har barn ihop, att vi ska "tvinga" dem att träffa varandra. Dem hade absolut inte träffats eller hörts av nu för tiden om inte jag & min syster fanns!

Jag heter Rebecka i andranamn.

Jag har en kal fläck i mitt huvud.. Har haft det sen i 8an, ser seriöst ut som att jag har cancer. Vet inte varför håret inte vill växa just där? Ser jättekonstigt ut haha.

Jag vill äta nyttigt!! Men det är jättesvårt när man är två personer med olika vilja och så är det rättså dyrt att äta nyttigt. Billigare att köpa en panpizza ju haha!




 

Så fult att bilderna blir i olika storlekar (??) men whatehell.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback