Bebis




LÅÅÅNGT INLÄGG NU MEN MÅSTE SKRIVA AV MIG!! :)

Den senaste veckan har jag bara gått och tänkt på barn, bebisar, graviditet, förlossningar osv. Har läst massor med mamma/gravidbloggar, har lärt mig vad psuedo tvillingar är för något, vad prematur tvillingar är osv. Jag är typ besatt av allt som har med barn och graviditet att göra. Har velat ha barn i flera år nu. Men nu är jag verkligen sugen på ALLT som har med det att göra, själva graviditeten, planera förlossningen, förbereda osv. Har också alltid varit förtjust i just nyfödda/småbebisar men nu kan jag knappt vänta tills jag har en 4-5 åring, dom är så himla goa och säger alltid så roliga & söta saker haha!

Är såååå redo för barn just nu , men tyvärr måste jag vänta på fastanställning och lite bättre ekonomi innan vi kan börja försöka. Alltså jag är typ besatt av det här, tänker helt seriöst på graviditeter och förlossningar, barn osv HELA TIDEN. Har läst mammabloggar nu i flera timmar. Googlar och läser bloggar och tänker, hela hela tiden. Visste ni förresten att jag har stor chans till tvillingar? Min pappa är tvåäggstvilling, och tror att mamma har tvåäggstvillingar på sin sida med. (hennes mostrar är tvillingar men vet inte om det är en eller två-äggs) och eftersom två-äggs går i arv har jag STOR chans. + att det är större chans om man försöker direkt efter man slutat med p-piller och eftersom jag har p-piller och kommer försöka direkt när jag slutat med dem, så är chansen ännu större. ÅÅÅH vad mysigt det hade varit! Vilken lycka!

Förresten, frågade pappa häromdagen hur det gick till när jag va nyfödd med förlossningen osv och han ba "men det är flera år tills du ska ha barn". Och så pratade jag med farmor i telefon nyss, och frågade hur det var att föda tvillingar osv. Och hon sa samma sak "men det är flera år tills du ska ha barn" ALLTSÅ JAG BLir SÅ ARG, jag väljer själv när jag ska ha barn! Punkt slut. Kan säga att jag kommer vara gravid inom 3 år. Helst vill jag vara det nu. Blir ni inte glada för min skull då så behöver ni inte vara morfar/gammelfarmor till mina barn. Tack och hej.





sannie - fashion designer i London

Guuuu så mysigt ;______;

Linda

mysigt med barn men ett val man ska tänka igenom mkt :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback