You'll be a star if you do it right

Ut & gå med hunden-outfit och snapchat bild på världens sötaste katt.
 
Har alltid tyckt att folk som lägger upp bilder överallt hela tiden på sina djur är töntiga, även om jag själv haft djur sen jag var 8 och älskat allihopa av hela mitt hjärta. Nu är jag själv den där tönten som bara lägger ut djur-bilder haha dubbelmoraaal. Men dem är ju så underbara, så söta och mina älsklingar! Klart som fan halva kamerarullen ska vara på mina bebisar. Somuchlooove 





ida. ♛ [fotografi och hästar]

så söt katt!
sv; Hahah, ja de är nog Kalles favorittrick! Eller ja, han gör de heeeeela tiden, kallar han för för-stor-överläpp-häst :'''') Hans läppar är alltid i farten.. hahhahahahah!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback