omg I'm so deeep.


De tre första bilderna (kollage 1) är från dagen när vi tog hem henne. Sån liten plutt! Och de två sista här, (sista kollaget) är för en liten stund sen när hon låg i mitt knä och busade. 

Jag kan bara inte fatta att du är MIN hund. Min alldelles egna hund. (och min pojkväns då förstås!) Jag har betalat dig själv, jag står som ägare på papper. Du är inte "familjens hund" alltså att mina föräldrar är din korrekta matte/husse. Det är JAG. 

Sen när du blir större, då kommer du vara hunden som just jag har skapat dig till att bli. Det är så kul att få följa din utveckling från en liten 9,5-veckors valp. Jag kommer finnas med dig tills den dag du inte finns mer. Vi kommer uppleva så mycket i så många år. Du kommer beskydda och leka med mina barn när dem kommer. Nu har vi haft dig i 25 dagar och du är 13 veckor och 1 dag gammal. Du har växt så himla mycket på denna tiden, och även ändrat färg helt. Från början var du ljus och liten. Nu är du kolsvart och större. 

Okeeej jag skriver en text till en hund som inte ens kan läsa eller fattar ett skit haha. Makes no senseeee men jag vill bara säga att även om hon var ett spontanköp, vi hade inga seriösa planer på att skaffa hund och vi åkte & kollade bara för skojs skull. Men så fort man såg henne i ögonen så bara visste vi - hon ska vi ha. Jag ångrar ingenting med det här valet. Jag älskar henne till tusen och ser henne som min egna lilla bebis. Vi säger "mamma och pappa" inte husse och matte. Vi säger "nu kommer morfar" när min pappa kommer på besök osv haha. Kanske lite töntigt, men hon känns ju verkligen som vårt lilla barn. Människans bäste vän♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback