I NEED SHOES!

 

/ snabbt kollage, från skopunkten / 

Jag behöver skor. Typ nu. Det är hål under sulan på båda mina skor jag använder nu, sen går vi ju mot höst och då behövs ett par nya skor! Skulle helst vilja ha ett par primeboots, eller möjligtvis ett par Johnny bulls.. Men jag har varken råd eller lust att lägga så mycket pengar på ett par skor.

Men dessa från skopunkten tycker jag ändå är helt ok, till ett mycket bättre pris! De längst ner påminner ju väldigt mycket om primeboots. Fast jag tyckte nog inte om detdär röda runt blixtlåset.. Menmen! Ett par uggs SKA införskaffas också, brukar bli 1-2 st per säsong, de går ju sönder jättelätt men jag köper det alltid ändå för det är såååå snyggt. Tycker mest om de ljusbeiga som brukar finnas på Din sko!





Klara ericsson

Fin blogg!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Hoppas du hittar ett par. Jag behöver nog också nya till hösten, men lär nog vara ute i sista sekund som vanligt ;-)

Elina

Jag behöver verkligen också nya skor nu när det börjar bli höst.. Vad tycker du om skorna jag la upp bild på nyss? Fina eller fula? Behöver råd haha! ;) Kram!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback