Glamouröst


Min glamourösa frukost/lunch som ser ut som barnmat.. Rester från igår, har inte så mycket hemma nu för det är dagarna innan löning & då brukar vi vara urfattiga. Men imorgon får vi båda lön och jag kommer ha över 50 tusen på kontot! Allt är självklart inte löning, men jag kommer få ganska mycket i lön + så har jag ett x antal tusen i fondpengar med som jag fixade i måndags :) Men det ska över till sparkonto sen!

MENMENNNNN, idag ska jag plugga körkortsteori hela dagen! Ska verkligen satsa till 110%, fick godkänt på 3 faser efter varandra igår så nu är jag stolt och glad & har lust att fortsätta och bli klar med ALLT. Är sååå taggad inför körkortet nu faktiskt, inte varit det innan! Teorin verkar gå hyfsat bra, får bara se hur det går med körningen, hoppas jag inte ballar ur där som jag gjort innan...





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback