Best place in the whole world




Vår underbara säng som vi spontaninköpte på vår 1-årsdag. Den var dyr, och alla mina sparpengar gick åt haha men det var den sååå värd. Vi hade inte kunnat ha vår gamla 120-säng i denna lägenheten. Trodde aldrig jag skulle äga en dubbelsäng/kontinentalsäng som jag köpt helt själv. Inte vid 18 års ålder iallafall..





cecilia

mysigt sovrum! :)

sv: men ååh vad jobbigt, nu började jag oxå tänka på det där med rymden.. vad finns där egentligen.. man kan verkligen tänka på sånt här huur länge som helst! ;)

cecilia

mysigt sovrum! :)

sv: men ååh vad jobbigt, nu började jag oxå tänka på det där med rymden.. vad finns där egentligen.. man kan verkligen tänka på sånt här huur länge som helst! ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback